onze aanpak

Wie voor SUEZ kiest, kan rekenen op de vier zekerheden van SUEZ. Want welke uitdaging we ook aanpakken, een aantal dingen zijn diep in onze werkwijze verweven.

de vier zekerheden van SUEZ:

persoonlijke klantenservice

  • Een eigen regionale klantenservice te bereiken per telefoon, mail of webchat.
  • Persoonlijke klantenservice voor advies op maat, wanneer u dat wilt.
  • Een eigen SUEZ-portal 24/7 inzicht in uw afvalzaken.

flexibele inzameling

  • Ledigingsfrequenties op maat afgestemd op uw wensen, het aantal mensen en de verschillende afvalstromen.
  • Voor iedere afvalstroom een ledigingsdag we kunnen snel schakelen als het om inzamelen gaat. Ook als het om een eenmalige afvalstroom gaat.

voor elke uitdaging een oplossing

  • Al 150 jaar ervaring Geen uitdaging of afvalstroom is ons te gek. We hebben al 150 jaar ervaring met afval voorkomen, inzamelen en scheiden.
  • Kennis van alle sectoren en afvalstromen Geen sector of afvalstroom is voor ons nog onbekend.

wij groeien met u mee

  • Meerdere vestigingen? Geen probleem, u regelt het met één contract voor heel Nederland. Wij groeien met uw bedrijf mee.
  • Ondergrondse- of perscontainer? Een fraaie en efficiënte oplossing voor veel bedrijfslocaties.

onze werkwijze

Een enthousiast team van medewerkers gaat voor u aan de slag.

Accountmanager
“We bekijken uw bedrijfslocaties om het meest optimale inzamelplan te creëren. Als partners delen we verantwoordelijkheden om de weg naar succes samen te bepalen.”
Chauffeur
Ik kijk graag samen met de klant naar de meest efficiënte en makkelijke inzameling van grondstoffen. Dit soort contacten maakt het werk als chauffeur erg leuk.
Customer Care
“Ik sta iedere dag voor u klaar. Online, telefonisch of per e-mail. Zodat de grondstofstromen en afspraken allemaal vlekkeloos verlopen.”
Projectleider
“We gaan aan de slag met uw uitdagingen. Of het nu gaat om preventie, optimalisatie, inrichting, veiligheid of gedragsverandering.”
samen brengen we Zero Waste elke dag dichterbij Doet u mee?